Epokprov och Hockey!

Helloj!
Det är min torsdag det. Provet gick la sådär,det var lite konstigt prov tycker jag. Men jag klarar nog ett VG iaf, hoppas jag.
Det var en rolig skoldag annars, bara träning och prov. Flippade ur lite under lektionen och blev arg, men ja. Mitt humör är lite så ibland.

Just nu sitter jag och Frida hemma hos henne. Har ätit mat, och kladdkaka. Mummsigt värre! Min Ellan är världens bästa ibland. Haha. Vi ska ju som sagt på hockey. Min andra modo - frölunda match! Jag borde egentligen vara en riktig modoit, men så är det inte alls. Jag har aldrig riktigt hejjat på modo, men just nu känner jag att jag nästan måste det. Fast jag kommer sitta på frölunda sidan så är det nog när MoDo gör mål ( om det nu ens kommer hända ) som jag tjoar till där. Haha. Men för min del är det nog bara en sak som kommer intressera mig under kvällen, och det är om någon snygg kille svischar förbi. ( spanade nämligen in nr 7 förra matchen i swedbank, så nu hoppas jag han spelar ikväll! )

Nej nu måste vi bege oss tillbaka till staden och scandinavium. Måste ju värma upp stämmbanden lite innan matchen ^^
Vi hörs ikväll, om jag orkar. :)

Peace and Love and sjuuuuuuuukt mycke ...

/ Fiie ( goes hockeylover)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0