Det här med att plugga.

Jag blig galen, nej tokig. Nej FRUSTRERAD blir jag!!!!

Kommer hem och är helt inställd på att plugga. Läsa några sidor i psykologi boken, skriva klart min krönika och börja jobba med ett grupparbete, men tror ni på allvar jag gjort någonting eller ? Eh, NEEEEEJ!
Varför blir det alltid så för, vavavavavava?

Det är som om det inte är jag som styr över det, jag vill göra det men min hjärna sätter igång med helt andra tankar och helt plötsligt ligger jag i badet och halvsover.. ? vad hände där liksom.. ?

Fattar ingenting. Varför kan jag bara inte plugga? Läsa den förbannade boken och få ner tankarna till ett dokument och skicka in till läraren? Det är inte så svårt egentligen..

Men nu när Top Model börjat och Andra Avenyn efter det så är det ju omöjligt för mig att göra någonting annat än att titta på tv och dricka té..
Nej..

Frustrerad var ordet nu, och efter det kommer ångest och besvikelse som jag avskyr. Så nu tänker jag iaf göra klart läxan i psykologi innan jag somnar! Sådeså! ( Peppa mig, snälla kom igen! )

Åhnej, nu tog reklampausen slut så jag måste springa tllbaka till soffan och softa ( där fick jag till den. Jiho. )

Tjingeling
Puss och Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0