Det får duga ändå.


God dag!
Det är faktiskt en riktigt skön söndag, solen har lyst hela förmiddagen och trots att plusgraderna stiger och den vackra snön från gårdagen tinar bort, så är det ändå en okej söndag.
Min dag hittils har varit lugn och pigg. 
Jag vaknade klockan 8 imorse, hm. Men var envis som en åsna att jag skulle somna om och sova till iaf 12.. men trot ni det blev så eller? Nej.
Jag försökte att somna om men stördes av ett droppande ljud ifrån snön och solen som sken genom gardinerna. Så jag gick upp, kokade lite té pch la mig bekvämt i soffan och slö tittade på repisera och Alla älskar Raymond. =)

Och efter Let´s Dance så städade jag, jisses så fint det blev nu. Och så har jag stora planer på att äta lite mat, ladda min mp3 med ny musik och sedan ta mig en promenad innan det blir mörkt ute. Plugger har jag slöat lite med idag för jag har inte alls lust, och då är det ingen idé att ens försöka, det vet jag.

Söndagen är vilodagen, den dagen då jag brukar ligga i sängen och bara sova och som mest göra mig lite käk mitt på dagen, men det blev annorlunda idag. Men därav kommer en topplista också, kanske inte på just det ämnet men någonting bra har jag kommit fram till idag. =) Så det får ni kolla in senare ikväll!

Nu stundas det söndags middag och en film.
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0