Bloggbloggblogg.

Hej. Ja, ett vanligt hej är det enda ni kan få utav mig.

Jag har varit på "been there done that". En blogg kväll som annordnas varje år tror jag i kungbacka. En chans för nya och gammla bloggare att läsa högt ur sin blogg och berätta om sitt bloggande. Det var mycket givande. Folk lyssnade på mig och jag lyssnade på andra. :)

Jag har insett hur mycket min blogg betyder för mig egentligen. Jag förstår inte på riktigt hur jag kunde leva utan den förut. Jag skriver varenda dag och jag tycker själv att jag har så mycket bra saker jag skriver om.
Vet inte riktigt hur jag ska kunna nå ut till allmänheten men det tar sig.. Hoppas jag.

Men men.. Bloggbloggblogg..
Hej, och hej då..

Nu sak jag återvända till min mardröm och försvinna ur din åsyn.

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0