Ben and Jerrys och Brolle = Kärlek!

Jag vet, jag är riktigt seg i utvecklingen. Men det finns en anledning.
Jag har valt av speciella skäl att hålla mig till fruktsallad och mörk choklad. Men ikväll blev jag så förbannat sugen på att sörja ner mig i en Ben and Jerrys, och som den choklad älskare jag är så blev det såklart Chocolate Fudge Brownie. Ja, ångesten över att ätit en skål med fryst grädde och choklad det får jag leva med denna kväll. Jag föll pladask, det är beroendeframkallande, och jag tänker göra mitt bästa för att återgå till kiwi och nötter på fredagskvällarna. Men nu har jag gjort det iaf, jag har ätit det som är mer än bara glass, och min dom är syndigt gott! Tyvärr blir det nog inte den sista..

Så, från en närvarande kärlek till en fantasi kärlek. Brolle, den stora drömmen. Det finns ingen i hela världen som kan mäta sig med den karln. När han öppnar dom där sexiga läpparna och säger hej, när han tar en ton. Gåshud och tårar i ögonen är bara förnamnet på min rekation.. Jag minns för några år sedan när han besökte Kramfors under Stadsfesten. Jag minns hur jag sprang med mammas dyra stövlar och trängdes med ett ex antal andra tjejer och bara skrek. Men för mig var det annorlunda. Jag är blev helt, jag menar på riktigt totalt nerkärad. Jag kommer aldrig släppa taget om att en dag få vakna upp bredvid Brolle, och att en dag få veta hur dom där läpparna smakar och hans ljuva stämma, den där norrländskan som är den absolut sexigaste dialekten som någonsin kommer existera i min värld låter.. Om det så är det sista jag gör innan jag dör, ( och hellst inom det närmaste 3 åren medans jag fortfarande är ung och snygg ) så ska jag göra det. Eller ja, iaf en gång till få träffa honom och på riktigt framföra min kärlek.. En blick, sen är han mig. Då kan Elin Lanto hitta någon annan!
Och skulle Markus Fagervall råka vara där så vore det inte fy skam det heller..

Hata mig för detta, eller bara stötta mig i min dröm om kärleken!
Jag ger mig ju aldrig fören jag får det jag vill ha. Såäre!

Så nu ska jag gotta ner mig i de sista av glassen och drömma mig bort till norrbortens snöiga landskap och en naken Brolle!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0