zac effron

Godmorgon världen!

Jag tror solen skiner ute, och jag behöver handla.
Det finns inte ens ett äpple hemma.. Haha.
Så nu ska jag nog hoppa ur min mysiga säng, ta på mig lite varma kläder och promenera bort till COOP.
Jag åker ju hem på torsdag, så jag får inte handla för mycket så jag måste slänga, onödigt! Men det var inte det jag ville prata om..

Jag såg 17 again igår. Är jag lite barnslig om jag tycker Zac Effron är vrålsnygg?
Jag sitter och jämför han med Robert Pattison. haha. Och det jag kommer fram till är att Effron är lite med.. normal snygg liksom. Och sen han har så jävla snyggt hår. mygod! Och han är brun.. och han har en snygg rumpa!

Haha. Nej vad töntigt. Det finns ju bara en för mig, och det är du baby <3

Smell you later ^^

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0