the day in words

So. Today was a good day.
Jag släpade mig bokstavligen ur sängen, igen (!) och åkte till skolan. Skrev ett prov i idrott och hälsa B, sökte upp skarland och han log mot mig, gav mig tillbaka min sista inlämning i kursen och woho! Jag satte ännu ett MVG och mygoooood vad jag är lycklig! Och stolt!

Efter skolan ( jag skolkade den sista lektionen! ) drog jag med fina Moa och åt en super Sushi, såg en film och myste lite. Kommer sakna min sötnos nu när vi båda åker hemåt till kallare och SNÖIGARE delar av Sverige. Men snacka om att tar igen det nästa år ;)

Shit the same. Nu sitter jag och är helt livlös. Jag åker hem på torsdag och imorn måste jag packa hela dagen.
Det ska bli grymt skönt att komma hem till världens bästa familj, men jag vill ju fan inte lämna mitt hem! Jag älskar min mysiga lägenhet med levande ljus, min egen svinstia med kläder över hela sovrumsgolvet, mitt badrum där dörren aldrig är stängd, och min säng. Min underbara, sköna och älskade säng. Va fan ska det vara så svårt för?
Jag ska vara hemma i dryga 2,5 veckor så det gäller att packa smart nu, för jag pallar inte släpa med mig 3 resväskor som jag brukar lyckas med.. haha.

Nåja. Nu har jag fått "prata" av mig för idag.. jag måste fan skaffa mig en karl nu. Haha!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0