snabb update ( idol och shit )

Missed me? ;)

Jag har hittils haft en helt crazy vecka med allt från skratt till gråt och tillbaka till skratt igen.
Höjdpunkterna har naturligtvis varit julmässan där HjärtGåvan UF utsågs till bästa UF företag. ( anledningen? Jag är så jäkla olycklig kär i Dennis ) Haha! Det var en sjukt rolig kväll som slutade i att jag däckade so fort jag kom hem.

Fredagen bjöd på Tacos, Idolmys och vin med Moa.
Jag tycker faktiskt att det här året har vart det tråkigaste hittills. Jag håller med hela Sverige om att Erik är en jävel på att sjunga och en enorm entertainer, men jag tycker ändå att det bara varit en person som jag sett som en riktig artist. Och det är ju självklart Rabih! Jag tror, men jag kan ha fel, inte att någon ifrån årets Idol säsong kommer bli något stort. Synd iofs, men jag tror inte det.

Nej, nu ska jag diska undan efter frukosten, städa och tvätt! En inte så rolig dag med andra ord.. :/
Men.. 5 DAYS! =)

Och bilder kommer!

Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0