min skyddsängel

Ohmygod!

Denna dagen har överraskat mig ordentligt! Från att den startade på sämsta tänkbara sätt med försovningar, stopp i spårvagns trafiken och ja, allt crap som går att hända, så vände den på 1 sekund.
Inte bara på grund av mitt MVG på provet, inte bara på grund av att jag äntligen sett New Moon. ( det har förstås en stor inverkan i min glädje! ). Men faktum är att jag har en förmåga att fyllas av stolthet, glädje och tillfredsställelses från ingenstans. Och det är dessa stunder som gör att jag ler, och kan få krafter att fortsätta kämpa.
Det är som att den där skyddsängeln jag har tatuerat på min skuldra känner av när jag är på väg ner, och då ger hon mig precis det jag behöver. Kraft. Kärlek. Styrka. Stolthet. Mod och Vilja! Jag tror att hon finns på riktigt. Eller, jag vet det.

Och som grädden på moset konstaterar jag att det är inte värt att lägga ner energi på det som inte förtjänar tiden.

Nu ska här firas med att göra färdigt kursen Idrottspsykologi A och sedan njuta av ett varmt bad.

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0