idrottspsykologi

Fuck, fuck och åter helvete! Jag har prov imorn i idrottspsykologi. För en vecka sedan kände jag mig sjukt peppad och redo att skriva prov, allt hade liksom satts sig i hjärnan, precis där de ska vara. Men nu. Nu fattar jag ingenting.
Och inte fan blir det bättre av att hela den här dagen har varit en enda stor plåga för mig rent psykiskt.

Motivationsteorier, processförluster, flow och koncentration är bara en del av det lilla jag ska ha proppat in min hjärna med tills imorn. Och så UF på det..Skolan är rolig. Men fy så jävla krävande.

Piggar upp mig själv med köttfärssås, Hinder, Aventasia och tAkiDa och såklart mörk choklad. Nu ska här studeras så hjärnan brinner imorn. Det kommer gå galant, haha! =)


Vänskap är så otroligt vackert. Moa, jag och fina Ida <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0