helt jävla crazy kväll

Jisses, vilken helt galen kväll det var igår.
Den började galet och slutade ännu galnare, haha! Stars N Bars och sedan bryggeriet, somnade någon gång efter 8 tiden hos Moa och nu har jag precis kommit hem.
Min kropp mår enormt kasst, och jag tänker inte ljuga och säga att jag inte har lite ångest.
Men det är det fasiken värt, för jag har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde igår, hihi! ^^ Och sen kan jag nog skylla på att shotsen var förbannat billiga ;)

Nu ska jag fylla mig med vatten och sedan sova, varken IKEA eller plugg är något för min stackars hjärna och kropp idag, hehe.

Glömde kameran hemma, så allt jag kan dokumentera från denna galna kväll är hur jag såg ut när jag var nykter och fortfarande snygg, haha! ( tur i oturen kanske? )






Imorn är det allvar igen och snart, om 10 dagar är jag hemma =)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0