godnatt

Det känns som jag vart vaken i evigheter nu, haha.
Har iaf, hoppas jag, packat färdigt allt inför imorgon. Jag avskyr verkligen att packa. Jag är urkass på det.
Men men. Nu är det iaf gjort och väskorna är stängda.
Sista badet är även taget nu i mitt badkar. Jag satt där i någon timme och bara njöt. Hela lägenheten har varit fylld med tända ändå sedan det blev mörkt, och det har snöat idag! Nu är jag bara mer sugen på att få komma hem och göra snögubbar ^^

Ligger och lyssnar på "Higher" med Erik, och den låten blir tamefan bara bättre och bättre. Den har spelats om och om igen här hela dagen. Dock tror jag att min lilla älsk Rabih skulle gjort den riktigt bra också, trots att alla säger att han inte kan sjung höga toner, men det tror jag kan han. Sådeså! :)

Jaja, jag tror jag ska somna till någon porrfilm eller nått nu. Haha.

Vi hörs på tåget imorn. Woho! =)

/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0