frukost på espresso house

God morgon!

Jag har haft en helvetes morgon med mitt bagage som gått sönder, ramlat i marken och ja.. allt som man inte vill ska hända kl halv sju på morgonen typ. Men nu sitter jag äntligen på centralen och avnjuter en frukost på espresso house. Jag tror inte det finns något godare än en chai latte och deras scones med cream chees och marmelad!
Om ca 40 minuter går tåget som tar mig till Stockholm där jag sedan byter tåg mot Sundsvall.
Jag är nog inte hemma fören vid sex tiden ikväll :/ Men jag har mycket att göra på tåget för jag har några inlämningar i skolan kvar och så en massa härliga filmer som väntar på att bli sedda av mig. Haha! =)

Vi hörs om jag har något roligt att berätta under dagen!

Jag saknar er redan min underbara vänner, glöm inte bort mig nu :)
Puss / Fiie


Kommentarer
Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig nu!

2009-12-18 @ 22:36:19
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0