förstadecembertjugohundranio

Decembermånad, äntligen lite äcklig och hemsk kyla ute! Nu fattas bara den vackra snön och min lycka är fulländad!
Stressen ökar bara här hemma, det blir mer och mer som belastar mitt nu så fulla och trånga huvud. Hur myket kunskap kan egentligen min hjärna ta in och hålla reda på åt gången? :S

Efter en dag innehållande Anatomi, Projektarbete och sedan ett besök på banken för att öppna UF konto så är jag nu äntligen hemma i tryggheten igen. Nu ska jag fixa lite käk, krypa upp i sängen och sedan plugga ledarskap. Ska tydligen hålla någon lektion imorgon, ja.. vad den ska handla om har jag ingen aning om, men jag får hitta på något. Vad är jag bra på? :O

Som tur är så är det bara 2 veckor kvar till hemresa, och fy fasiken vad jag vill hem nu. Jag brukar ha hemlängtan, men den här gången, detta år längtar jag efter julen så förbannat mycket. :) Kan det bero på den där speciella personen som får mig att längta lite extra tro? :O ;)

Nej, nu var det plugg som gällde ja.



Don't I look faboulos? =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0