flickan som lekte med elden

Puh!
Nu är äntligen det där bamse provet i idrottspsykologi avklarat. Fast det inte alls var ett bamse prov, utan ett rätt simpelt prov egentligen. Så nu väntar jag med spänning på resultatet!

Har efter skolan bara chillat idag, min energi har gått åt till att fika på stan, stöta på Peter Jihde och sedan ligga i sängen och se flickan som lekte med elden. Jag tycker den vara.. okej. Höjdpunkten var att se Paolo Roberto fightas och att se Noomi Rapace vältränade kropp, sen är det liksom inget mer tycker jag. Storyn är värdelös och jag förstår inte hur det kan bli sådan hysteri kring filmerna? Ettan var iofs rätt brutal och bra, men den här filmen vara inget annat än Okej.

Nåja, nu ska jag uppdatera mig om hur det går för MoDo ikväll och sen ska jag nog sussa.
Simningen imorn med Fridisen lär ta på mina krafter ;)

Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0