avatar and my new shoes

Hello sweety! :)

Fy bubblan vad kallt det är ute nu, och det ska visst bli ännu kallare! Enligt tidningar ska det bli uppåt -30 grader under de komman veckorna, sån här kyla har vi nog inte haft på många, många år enligt mitt minne (?)

Nåja, jag får iaf en rejäl dos med frisk och härligt luft nu så jag ska inte klaga alls!
Vi ska snart slänga i oss lite käk och sedan åka ner till Härnösand, även kallat härnta, för att se Avatar! Som jag har längtat efter att få komma iväg och se denna filmen, så nu hoppas jag den är lika grym som alla säger! Hehe.

Jag går in min nya skor jag fick i julklapp, det är inte dom bästa vinterskorna precis, men ack så snygg dom är ändå!

Hur mår mina babes i göteborg då?
Inatt/imorn fyller Fridisen min år, och jag kan lova att det gör lite ont i mitt hjärta att vi inte alla kan vara samlade och fira henne och det nya året, för det hade varit riktigt nice. Men vi tar det när alla är tillbaka i stan igen, damn då ska vi göra tusen saker ju ;) Hockey, krogen, middag ute, fira födelsedag med presenter och tårta, och ja.. allt!

Puss o kram / Fiie







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0