30 december 2009

Jag sitter och försöker gå igenom året nu, men det är så mycket som hänt och jag fastnar hela tiden på massa stora händelser, så det går långsamt.
Tänkte försöka sätta mig och göra en sån där lista, men jag har inte hittat någon bra ännu dock. Imorn kanske! :)

Well, the day.. har spenderats inomhus i soffan. Kylan hindrade mig från att ens vilja gå utan för dörren mer än då jag skulle till bilen, typ. Sen var det ju hockey ikväll också, men det blev bara pinsamt.. Modo förlorade med hela 2-6 och Frölunda åkte på styrk i sista svängen dom med. Så nu sitter jag här och är förbannad! Men det går väl över det med, hoppas jag..

Imorn är det sista dagen på 2009, och ännu ett helt år har passerat.
Jag ska nog precis som förra året vara både nykter och hemma. Kan tänkas att jag åker med brorsan på någon fest om det är så att han ska iväg, men annars vill jag bara vara hemma och njuta av lugnet. Jag behöver lugn och ro, så det känns helt rätt att välkomna det nya året med just lugn och ro då :) och familjen!

Nåja, nu är jag iaf för trött för att sitta och knappa på datorn.
Puss o kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0