2009

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - förvirrande, smärtsamt, tårfyllt och otroligt roligt.
Bättre än förra året?  - både och, mestadels ja.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - hela året har vart ett av dom år jag aldrig glömmer..
Har du flyttat under år nollnio? - haha, nej som tur är :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ohja!
Isåfall vilken? - Bland annat Rihanna – Russian Roulette, Leona Lewis- Homeless
Har du druckit alkohol? - hehe, jaa, kanske lite för mycket. ;)
Har du kysst en främling? - beror på vad som räknas som främling?

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? -... ?
Har du varit kär? - hm.. olyckligt isf.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - varje dag.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? - eh.. tror inte det?

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej, som tur är!
Har  någon i din släkt avlidit? - nej, men nästan :(
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - hehe, ja
varit i slagsmål? - njae.. typ.

PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - hm.. jo, det har jag.
Isåfall vad? - att jag ibland är så jävla naiv och inte kan använda hjärnan.
Har du skämt ut dig? - ehm.. kanske?
Har du ljugit för en vän? - aldrig!
Har du varit ute en hel natt? - haha.. jaa. ( Emma, du vet vad jag menar! )
Har du blivit tagen av polisen?  - tagen och tagen.. polisen är på min sida!
Har du sovit i samma säng som någon av det motsatta könet? - jappsis.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jao, det med!

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går/gick du på? - The one and only, Aspero Idrottsgymnasium! Student 2010! =)
Har någon varit/var någon elak mot dig i skolan? - Nej, jag går i Göteborg, inte i fucking jävla Kramfors!
Hatar/hatade du någon på din skola? -Ja, men dom blev avstängda!
Har du gjort/gjorde du något framsteg? - en hel del, och det är jag så jävla stolt över!
Haft alla rätt på ett prov? - oh.. nästan!

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - Jaa! :)
Har du förlorat en vän? - det var ingen vän som räknades ändå.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - jo, på sätt och vis.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - inte direkt..
Har du ljugit för en bästavän? - nej!
Har du haft en relation med en vän? - Hehe.. jag är tyst nu!
Har du många killkompisar? - jag har alltid haft fler killkompisar än tjejkompisar, och jag älskar det!

 

 

Gott Nytt År! =)




Kommentarer
Emma Gumman

Gott Nytt år gumman<3

Ja jag vet vad du menar;)

Puss

2010-01-03 @ 01:10:57
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0