Sometimes.



När jag borde le, så faller tårarna som ett ösregn.
När jag vill vara en ensam lipsill så sitter jag på ett café och dricker en varm latte.
När jag hatar mig själv så ler jag.
Dom dagar när jag efter mycket slit har lyckats kunnat säga till mig själv " Du är okej ", då bryter jag ner dom orden med ett nytt skär sår igen.

När jag behöver dig

Då är du alltid upptagen
Du ignorera mina samtal
Mitt SMS

" Ring, I need you för i helvete!!! "

Inget svar.

Jag hatar mitt liv när jag borde älska det.
Jag älskar att jag hatar mig själv.

Jag älskar att jag hatar mig själv.
Jag älskar nya ärr på min kropp.
Jag älskar att jag kan förstöra mitt liv på en sekund.

Men ibland.

Då lyckas jag ignorera att jag älskar att jag hatar mig själv.
Och då.

Då kan jag gråta, skrika, skratta och då.
Då kan jag ringa dig och få ett svar.

" Gumman, du vet att jag älskar dig "

Jag älskar dig också min ängel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0