Pengar rullar inte in som dom ska.

Hallå!

Idag har jag haft en super dag faktiskt. Mamma har shoppat en massa åt mig, haha ^^ Och så har jag bjudit på middag för jag trodde jag hade fått stor lön idag, men till min besvikelse så fick jag knappt hälften av det jag trodde jag skulle ha tjänat..
Det är trist det där, när man räknar på vissa timmar och hoppas på en summa för att man slitit så hårt på arbetstid, men så får man inte det man trott och hoppats på.
Så nu är jag besviken, jag har planerat att åka utomlands innan skolan, men det verkar inte som jag har råd med det nu, jag köper mig hellre en telefon.

Men men, jag lägger upp lite bilder på det jag shoppade ( eller som mamma köpte åt mig ) senare, nu ska jag ta en välfötjänt powernap innan jag gosa upp mig i soffan med mammsen och thé!

Puss / Fiie


Jag och Ida, när vi äntligen träffades efter hela sommaren ifrån varandra, på u2s fantastiska konsert :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0