På väg till Karlshamn!

God morgon!

Nu sitter jag på bussen till Malmö där jag sedan ska byta ner till Karlshamn =)
Jag gick upp runt halv sju imorse, så jag är lite sådär seg nu, men efter en latte från EH så piggnar jag nog till om ett tag ;) Tänkte göra det bekvämt för mig här nu och läsa hela resan, om jag inte skulle somna ^^

Smarta jag har glömt att ladda min mp3 också och inte tog jag med någon sladd till datorn, så jag får snåla på musiken lite. Synd om jag skulle behöva åka hem på söndag helt utan musik.. :S

Vi hörs ikväll när jag är framme och har kommit till hotellet.

Love you babes :)

/ Fiie


Visst syns det att mitt ansikte legat i mask och värmelampa? Ser så fräscht ut ^^


Kommentarer
EmmaGummqn

2009-08-13 @ 11:43:10
EmmaGumman

Gumman ha det grymt bra nu!

Puss och Kram<3

2009-08-13 @ 11:43:54
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0