Nu händer det grejer!

Hallå alla fina! :)

Nu har jag landat i mitt hem, installerat en ny fin dator och imorgon börjar en hektiskt vecka med en massa grymt jobbiga dagar att genomlida, och dessa saker kommer jag säkerligen att dela med mig av vid ett senare tillfälle!

Jag har hunnit äta sushi ( åh så jag längtat! ), jag har sovit som en ängel i min säng. Träffat Ida under en u2 konsert och å har jag till och med hunnit träna, laga mat och njuta av att vara HEMMA!

Min kära mor kommer att stanna en hel vecka hos mig, vilket känns konstigt, men mysigt. Vi ska passa på att träna, shoppa och ta igen förlorad tid :)

Nu ska jag lägga mig och se en film på min nya, fina dator och sen sova.

Jag lovar er många härliga mat inlägg och massa skoj så fort jag orkar


Kommentarer
Niclas

nej men kan nog hända att jag åker till gbg om du vill det :P

2009-08-03 @ 13:02:36
URL: http://niclasstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0