Min Tisdag.

Hallå sötnosar!
Hur mår ni?

Jag har precis kommit hem ifrån en lunch med mina brudar. Jag kände att jag behövde snacka av mig lite skit nu innan skolan drar igång igen. ;)
Jag passade även på att investera mina pengar i två nya böcker. Jag köpte Jessica Anderssons självbiografi häromveckan, och nu ville jag ha mer att läsa.

Så därför ska jag spendera resten av dagen och kvällen i soffan med att läsa och lyssna på lugnet.
Haha, jag låter som en tråkmåns, fast det är skönt att använda hjärnan lite imellan åt också. ;)

Bjuder på lite bilder från dagen.









Puss / Fiie


Kommentarer
Anonym

Vilken härlig bild du fick på mig, fullproppad med mat ;)

2009-08-12 @ 12:52:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0