Jag vill ha lugn och ro.

Nu har jag inte haft en dag för mig själv på så länge att jag glömt bort det. Jag har inte sovit själv, dvs utan någon annan under samma tak som mig själv. Jag har inte fått vakna och gå på min toa med öppen dörr och jag har inte ännu fått äta min frukost i lugn och ro utan stress.
Jag längtar till den dagen kommer då jag får vara ensam.
Det låter ovanligt för att vara jag, men ibland är jag ovanlig faktiskt.

Imorn är ännu helvetes dag med nervositet och jävelskap.
Men vi lider igenom den dagen också.

Nu ska jag sussa med min lillasyster som ska sova med mig två nätter. Mycket mysigt ändå..
Fast jag vill somna och vakna själv, egentligen..
Eller nu blev det dumt.
Vi skiter i den diskussionen.

Puss o godnatt!
/ Fiie






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0