Jag vill bara blunda och glömma.

Idag är en magont/migrän/jag-kan-inte-slappna-av-dag/regnig inne sittar dag.
Det är alltså en jätte dålig dag. Det är en dag fylld med ångest, oro och fövirring inför en svår tid att genomlida.
Ni som läser min blogg vet alla vad jag går igenom, och för er som känner mig sen länge tillbaka vet att jag alltid lyckas hamna i trubbel och svåra situationer.
Jag har tre dagar av smärta framför mig och jag ser inte framemot att bli tvingad att genomlida det, och det är inget jag valt själv egentligen. Jag har bara tagit min rätt i samhället.

Iaf så tänker jag inte dela med mig av detta just nu, men eftersom jag vet hur jag fungerar och vet hur jag vill använda min blogg och min erfarenhet ihop så kommer jag att förmedla mina budskap till alla vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag iväg på stan och byta kläder och sen umgås med mamma!

Puss o Kram
/ Fiie



Kommentarer
Niclas

ja men vadå.. du skriver så gulligt jämt så man blir galen :P

2009-08-04 @ 21:41:04
URL: http://niclasstahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0