Filmmys med skavsår!

Hallå på er! God morgon och god kväll.. :)

Det blev en sjuk dag, kväll och natt igår. En riktigt hel mys dag med familjen innan vi skiljdes åt för resten av sommaren och hösten, jag fick faktiskt lite separations ångest mot slutet med tanke på att nästa gång jag ser min underbara familj är det kallt, snöigt och man måste ha på sig tusentals kläder.. fy!

Madonna konserten var iaf helt jävla fantastisk! Vi blev rätt trötta och sluta efter att vänta så länge, vi stod upp i hundra timmar kändes det som, men tillslut så kom hon. Snyggare än någonsin, och hon har en röst som ingen annan.
I dryga två timmar showade hon, dansade och bjöd på en föreställning ingen annan kan göra. Jag är helt såld, jag avgudar henne bara! Jag är hel nöjd efter igår.
Nog om det, efter konserten sökte jag upp Sticky för att fira min lilla ängel Ida som äntligen fyllt krog ålder, tyvärr blev jag nekad att gå in på krogen av någon anledning, så istället gick en underbart onykter myndig Ida och jag med följeslagare till donken för lite natt mat, sen vidare hem.

Nu har jag kommit hem till en tyst lägenhet, en tyst och tom lägenhet.
Så jag bestämde mig för att ta en avkopplande dusch och sedan städa lite.

Mina fötter värker värre än någonsin förut efter mina nya djävuls skor, så det blev filmkväll istället för städare kväll. Haha.

Vilken lång uppdatering, men så blir det när man vill göra sina läsare nöjda ^^

Nu ska jag gosa upp mig med glass och fruktsallad och se kärleksfilmer.

Puss o Kram
/ Fiie



Kommentarer
Niclas

tjena söt.. allt bra?=??

2009-08-10 @ 18:04:02
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Niclas

jo idag är det lite bättre.. ingen feber idag iaf..

2009-08-11 @ 13:49:51
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Bim - Saabeb.blogg.se

Heej vi är med i en månadens blogg tävling och dt är nämligen våran första! Skulle betyda så mkt om du rösta på oss! Länk hittar på på bloggen! vi är nummer 5 (fem) ha dt bra! :D

2009-08-11 @ 15:46:46
URL: http://saabeb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0