:)

God morgon! :)

Jag är just knaprat i mig lite frukost, men insåg snabbt att jag verkligen måste handla för det är tomt i kylskåpet. :/
Så nu tänkte jag försökte städa upp lite och sedan börja tvätta för det behövs också!
Varför ska man alltid ha sådan här fixar och trixar dagar när man vart ute och är så sliten? Typiskt!

Vi hade en sjukt kul kväll igår iaf, med vissa undantag. Haha. Vi hittade först inte till blvd, men tur som vi hade raggade vi upp några killar som skulle dig, och dessutom som kom in gratis, så vi hängde på ;) Gratis är alltid bra, eller hur ? ;)
Jag var stensäker på att jag skulle iaf få en fisk på krogen med  min helt fenomenala raggningsreplik, och se där, det fick jag! Haha. Vi lämnar detaljerna där dom ska bevaras, haha! ;)

Linda och Kajsa, fy fan vilken grym kväll igår! =)

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund innan jag börjar städa.
Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0