Vem älskar inte sommaren?

Hallå!
Jag sprudlar av energi och lycka nu känner jag, hela kroppen mår så bra.
Är det inte bara helt fantastiskt hur humöret påverkas av vädret, va?
Jag var så deppig, trött och less bara för några veckor sedan, men nu när värmen är här och solen skiner så är alla problem som bortblåsta, eller ja. Dom ytliga problemen iaf.

Prov, NP muntlig redovisning och så shopping, balkongstädning och god mat. Det är vad jag gjort idag, och näst på schemat står det vila. Jag ska sätta mig i skuggan, ja för (tyvärr) har jag morgonsol och inte kvällssol på min balkong, och skriva lite och dricka té.

Nu när sommaren, ja för det är sommar enligt min mening. Hemma i Norrland var det vår, för när det är vår så går man runt i vårjacka och så är är det inte grönt på marken, det är för kallt att ha på sig sandaler och solen steker bara högst upp på bergen. Men i Göteborg, här är det sommar. Värmen är hög och det är på tok för varmt att traska runt i sneakers eller klackstövlar, nu åker sommarskorna fram! :) Och det är grönt på marken.

Jag lägger upp en bild på balkongen, den blev ju så mycket finare efter jag städat den. Jag ska iväg och köpa blommor också, riktiga blommor, men det får bli en annan dag! :) Lägg märke till hur grönt det är på marken nedanför ;)



Ha en underbar torsdagskväll!
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0