Trista söndag.

God morgon!
Jag har nu varit vaken sen klockan 9, ovanligt för att vara mig. Men av någon anledning var jag pigg och ville upp och ut i solen, men nej då. Så bortskämd ska jag inte få bli, nej nu kom våren tillbaka och kylan. Jävla skit!
Det blir solarium idag alltså. Sådeså!

Jag har hittills bara legat i soffan och gottat mig med lite tv och plugg, men tänkte slänga på mig ett par jeans och ta en promenad ner till hemköp, jag är så äckligt sugen på Ben And Jerrys så ni anar inte.. Jag har iofs bestämt att äta så lite kolhydrater som möjligt nu framtill sommaren, men en B&J kan jag väl inte dö av, right? Den tränas ju ändå bort av mina sexiga situps ikväll, sådeså! Egentligen kan man inte resonera så.. men ja, som sagt. Jag måste få fira att jag är tillbaka hemma och att jag är solbränd i april, det är ovanligt. ;)

Till middag idag tänkte jag göra en kycklingsallad, och jag har ett litet dilemma. Har nämligen en kycklingfiléer kvar ifrån märket kronfågel, och ja. Glas i kycklingen? Vågar jag äta upp den eller kommer det sluta med att jag ligget på akuten och blir uppskuren? Hm.. hjälp?

På tal om annat så har min MSN virus, tror jag iaf. Och det är sjukt jobbigt, för jag är rädd att datorn smittas. Samtidigt vill jag inte byta MSN/Hotmail.. gash, det är jobbigt. Men antar att jag måste byta till en annan adress nu.

Nej, Hemköp var det ja. Sen ska jag plugga näthandel :)
Missa inte topplistan ikväll, den är tillbaka!

Puss o Kram
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0