Topplistan 26/4

Ja! Äntligen! Jag lovade en riktigt bra topplista, och jag håller vad jag lovar.
Idag blir topplistan full av snygga, vackra och söta karlar =) Jag kunde inte bestämma mig för bara 5, så det blir...
Min topp 6 lista över svenska hunkar! ( Fast jag skulle vilja ha orgie med allihopa! )

  • Brolle! Det vackraste som mina ögon skådat, det underbaraste mina öron hört och mitt hjärta har aldrig bultat så hårt för någon annan som för denna man. Han kan sjunga, han kan spela gitarr, han kan skriva hjärtskärande texter som jag älskar. Brolle, det är Du som jag vill leva med. Ta min hand, vi ska aldrig skiljas åt..
  • Markus Fagervall! Åh min heliga skapare. Norrlänningen som får mitt hjärta att slå volter av kärlek. Snygg, sexig, vacker, farlig och förbannat charmig.. När får jag svar på mitt frieri brev Markus?
  • Måns Zelmerlöw! Måns, måns måns.. Du har allt. Du är allt. Vem vill inte kyssa dom där läpparna? Jag önskar jag föddes som Marie Serneholt ibland, för då skulle du vara Min.
  • Björn Gustavsson! När han uppenbarade sig som BRAT i Parlamentet så föll en lyckotår för mig, humor, charm och världens sötaste leende. Björn Gustavsson, mitt hjärta slår så hårt för dig, följ med mig hem till götet och du blir den lyckligaste pojkvännen på denna jord!
  • Alexander Skarsgård! Han är alltid, och då menar jag alltid lika farligt snygg.
  • Fredrik Ljungberg! Jisses i min bralla, jag tror jag får en fontän orgasm av att bara titta, dregla och sukta.. Vill du ligga med mig, Fredrik Ljungberg?
                          


Jag tror bestämt att min framtida man måste vara ifrån norrland för att få mig på fall, det tycks vara den sortens karlar jag drar mig till.. Brolle, Markus, Måns eller Björn, Alexander eller Fredrik.. Nån av dom är min, men vem?

Nu vill jag veta, vem håller med mig och vem kan möjligen ha en åsikt om min topplista idag?

/ Fiiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0