Hostar vidare i solen.

God kväll!
Det är en helt underbart fantastisk nästan sommar liknande kväll. Våren här i söder kommer fort och värmen är helt underbar! Jag undrar hur jag ska lyckas ställa om ifrån mina sneakers till vinteruggsen hemma i norr på fredag?
Just det, på FREDAG! om 2 dagar. Och nu är presenten till syster köpt också, det blev ett par sjukt fina converse i rosa med hjärtan, jag tror hon kommer digga dom starkt. ;)

Min förkylning fortsätter att irritera mig. Jag lyckades dock göra bra ifrån mig tycker jag på NP i SvB, jag skrev en krönika om hur vi påverkas av film, musik och böcker. Jag tycker den blev bra, och eftersom jag ganska nyligen arbetat hårt på en annan krönika så känner jag att jag fick med mig allt som en bra krönika ska innehålla. Så jag är nöjd, nu väntar bara betyget på den..

Medan solen nu går ner bakom bergen här utanför så ska jag ta och laga lite käk, göra mig en härlig smoothie och sen ska jag hämta resväskan ifrån källaren och jädrar vad jag ska packa! Tjosan hejsan vad kläder jag ska tömma för att sedan byta ut mot nya ifrån mammas garderob, jajjemensan! Haha.

Jag hoppas ni får en underbar kväll och har haft en härlig onsdag.
Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0