Svettande irritation!

Eller borde det vara irriterande svettningar? .. Hur som helst.
Hej på er!
Jag tänker inte låtsas om som att jag är pigg och glad för det är jag då rakt inte!
Jag är irriterande, trött och riktigt deprimerad.

Jag sökte vid denna tiden förra året jobb i kungsbacka, och fick ett svar på Café Trubaduren. Jag har verkligen tivts där och tjänat helt okej. Dom som jobbar där har stöttat mig under en tuff period, och jag trodde jag skulle få fortsätta jobba, för det är så jag har blivit lovad. Men nu är jag kickad, eller ja.. Jag tog det så iaf. Jag förstår att det är lite tajt om tider och bla bla bla.. men, om man nu ska sparka en person, borde inte chefen göra det isf? Och borde man inte få bli sparkad med lite känsla.. ? Nej, istället får jag veta det när jag har förhoppningar om att få mer tider innan sommarlovet så får jag veta att jag inte kommer få mer tider där " på en månad eller så ", men hallå? Då är det sommarlov och jag är inte här!
Jag ska inte gnälla, för ett extra knäck är aldrig en anställning på papper. Men jag har skattat, jag har slitit och jobbat då jag absolut inte egentligen kunnat och jag har varit trogen, så jävla trogen det där stället. Men vad får man tillbaka av det?
Så är branschen, jag tycker bara ärr det är irriterande och jag känner mig riktigt sviken. För det hade kunnat skötas på ett mer respektabelt sätt.

Så från ett problem till ett annat.. Fasiken vilken luft ute. Och vad är det med mig och att svettas så fort jag går utanför dörren? Alltså, ibland funderar jag på om jag är gravid eller bara har sjukligt mycket vätska inom mig?
Jag är som en vandrande svettbomb, känns det som.. Haha, nej vad äckligt.
Fast jag har hört att Julia Roberts aldrig använder deodorant, är hon inte mänsklig eller luktar hon bara sjukt illa då?

Jag ska iaf planera lördag kvällen nu, så vilka kommer på grillparty på lördag? ^^ Sen ska jag se på säsongs avslutningen på Andra Avenyn.. Jisses, hur ska jag klara mig utan det hela sommaren?

Vi hörs imorn!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0