Sudda sudda bort din sura min..

Hej hej!
Då har Ida satt sig på tåget och är nu på väg hemåt, tråktråk! Jag hade velat åka med hem, för jag saknar götet och min lägenhet!! Men ja, jag åker hem om en vecka ;) Och missförstå mig inte, jag älskar att vara med familjen =)

Idag har jag och lillasyster bestämt att vi ska plocka påskris och sen städa hela huset, och efter det ska vi lägga oss i soffan och mysa, det har hon lovat ;)
Så nu är det bara på med täckbyxorna och sedan ut i snöslasket för att leta påskriset.. Hm!

Idag är även en sådan där dag då jag är deprimerad och hade jag varit hemma i kungsbacka hade jag definitivt legat inne i sängen och tyckt synd om mig själv, men nu går inte det. Och tur i oturen är väl det, för egentligen, vad blir bättre av att sura?
Nej just det, ingenting!

Så nu slänger jag på mig leendet och springer ner till min prinsessa Emilia! ;)

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0