Sprudlande glädje och ångestframkallande packning!

Hallå! Jag är på toppen humör idag. Trots att förkylningen trycker ner mig och jag egentligen borde ligga limmad i sängen, jag skiter i det helt enkelt!
Dagen började med lång sovmorgon och jag var riktigt seg ur sängen och låg bara där med en tidning och myste, men tillslut pallrade jag den lilla kroppen ur sängen och kom till skolan i tid! Hade genomgång inför NP muntliga efter lovet och sedan blev det tidig middag på stan med babesen! :)

Nu har jag dragit fram resväskorna och ja, jag har redan ångest och är otroligt frustrerad över hur detta ska sluta..
Jag har med erfarenhet sett att jag alla gånger jag åker hem packar på tok för mycket. Och jag intalar mig själv innan varenda hemresa att Nej, denna gången ska jag bara ha 1 väska, men ja.. det slutar alltid med 2, eller 3..
Skor, kläder, smink och skolböcker.. En vinterjacka och en vårjacka.. Det är mycket som ska med när jag ska vara borta i nästan två veckor.. haha. Men jag ska verkligen göra mitt bästa för att få med mig så lite som möjlig upp för jag vet också att jag kommer gå igenom mammas garderob det första jag gör och med största sannolikhet hitta ett par skor eller några nya jeans, så jag borde nog ha en extra väska som är tom?!

Städning och planering står på schemat också. Så det blir en kväll fylld med detta, och jag ser så mycket framemot att komma hem så jag tycker det är bara roligt! :) För en gångs skull vill jag städa.. haha!

Jag kommer kliva upp tidigt imorgon, men hinner jag inte slänga in ett inlägg så bloggar jag ifrån tåget.
Känner på mig att bloggen kommer bli välbesökt under kommande vecka ;) Kameran kommer att köpas också snart!

Puss o Kram vänner / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0