Sommar-panik-stress!

Jag vet inte egentligen vars jag ska börja, för huvudet bara snurrar på mig.
Magen gör sjukt ont, och jag inbillar mig att det är träningsverk, men det gör seriöst så ont att jag inte ens kan andas i mellan åt. Illa! Och förutom den verken harjag en outhärdlig träningsverk i framsida lår och rumpa, vilket inte är härligt när man har tvätt tid..

Strunt samma, det var inte det jag ville dela med mig om idag.
Sommaren börjar komma, solbrillor, glass och festivaler. Klänningar, rakade ben och snygga bikinis.
Är det bara jag som känner en irriterande och negativ panik stress över sommaren?
På vintern så är det liksom okej att vara deprimerad och lite "ful" i mellan åt. Men under sommar, eller i början av sommaren, runt maj månad så är man ju inte direkt jätte brun och inte heller speciellt pepp på att raka benen varje sekund för att kunna springa runt i kjolar och bikini. ( iofs är det roligare att vara osminkad och känna sig snygg på sommaren! )

Alla måsten också på sommarlovet. Det ska alltid vara så planerat och fullspäckat. Festivaler, sommarjobb, sol & bad, träning och glass ätande. Fester, midsommar och födelsedagar i massor att fira.. Under sommaren händer allt på något sätt. Och jag känner mig seriöst stressad inför sommaren. Jag är inte alls pepp på hela den här grejen med att vara på sommar humör och bara leva livet, som alla verkar tro att man gör på sommaren.
Fast jag älskar sommaren, jag verkligen avgudar sena sommarkvällar och långa dagar på stranden med en bra bok.

Nu är min tvätt klar, och jag måste nog gör något åt min onda mage. :/

Puss o kram vänner!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0