Solig fredag, Glad Påsk!

Det var soligt och jag satt med systrarna och njöt i solen och såg snön smälta bort, det är riktig norrländsk vår det!
Sen kom dimman och kylan och förstörde allt. Så det blev en riktigt god middag istället, och underhållningen stod Talang och min prinsessa Emilia för, hon sjöng Baby Goodbye, ni vet med E.M.D, haha! ;)
Nu är det snart läggdags eftersom vi alla ska upp tidigt imorn för att åka till Birsta, shoppashoppashoppa! Justja, kan någon låna mig lite pengar till det.. ? ^^

Vi satt och filosoferade idag på vad vi 4 syskon har för olika talanger, vad som är våran personliga nisch.
Emilia är den enda som verkligen kan sjunga o skådespel.
Linn är sjukt duktig på att rita och hon är även ett ljushuvud i skolan ( men där tror jag Emilia går om henne senare)
Jag själv ska ju bli författare, så det är la min grej, att skriva. Och ja, jag är bra på att skrika och vara envis också..
Min bror, ja han kom vi inte på något om, vi satt länge och funderade på vad hans grej var, han är bra på mycket men inget vi tyckte var bra nog. Så frågade vi mamma " Ja, han är den enda som gör som jag säger av er" Haha.
Ja, tyvärr stämmer det. Vi 3 brudar trotsar jämnt mamma.

Är det inte rätt ballt hur olika vi ändå är? Till utseendet är vi ganska lika, men annars då är väldigt olika. Ja, förutom att vi har mammas humör då allihopa. Och det vet ju alla som känner min mor att det inte alltid är så positivt..

Nej, sängen var det.
God natt!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0