Solbränd lördag!

Hallå i solen!
Jag måste bara säga det, att herrejädrar vilken värme.
Jag klev upp innan elva idag och har spenderat tiden på min balkong med en bra bok och frukost, fruktsallad och vatten!
Så härligt :)

Jag tänkte fortsätta denna soliga eftermiddag och kväll med en promenad bort till statoil och köpa mig en cykelpump, nu är det daxs att cykla! :) Jag ska göra mig en middag sedan, och lördag som det är tänkte jag äta lite kolhydrater, haha.
Blir det bra slänger jag upp både bild och recept sedan ;)

Nu ska jag rota fram sommarkläderna och bege mig utåt mot stan. ;)
Ha en fortsatt trevlig lördag nu min vänner.

Puss / Fiie



Härlig fruktsallad med banan, grönt äpple och kiwi. Toppad med lite vanilj och choklad yoghurt. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0