Sol, blommor och plugg!

Hej hej.
Nyss hemkommen, efterlängtat kan jag lova!
Med orsak av gårdagens dystra inlägg känner jag mig nu tvingad att skriva något mer positivt och glatt!

Så vilken tur att jag haft en riktigt bra dag då med solsken, riktigt uppskattat. Glass med min babe, samtal och så blommor.
Jag har fått vackra vita rosor av någon, vem inte vem ännu. Men jag tror nog mamma skickat dom. :) En nalle skulle komma också ;) Det gjorde min dag, min vecka, min månad och mitt år. Blommor är nog den finaste jag kan få, jag älskar verkligen att få vackra rosor med ett fint kort till. ( En pik till er som har svårt me present till min födelsedag ) Haha!

Jag ska fortsätta kvällen med att göra mig mat och sen plugga tills jag somnar!
Men först ska jag hänga lite på facebook och prata skit med någon som vill det. ;)

Ha en fantastisk kväll mina vänner!
Puss / Fiie

Vackra blommor! Tack för den glädjen och omtanken! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0