Skämt eller verklighet?

Jag kan inte av någon sjuk anledning inte skapa en direkt länk i mina inlägg, men denna adress måste ni kolla.
Jag brukar inte lyssna på NRJ, jag är en inbiten Th Vocieare, men detta är fan helt jävla skandal!
Om det är ett skämt, så skrattar jag på mig helt seriöst, och det kan ju för fan inte vara sant, vem gör isf något sådant?
Jag blev helt tagen och bara gapade när jag lyssnade på en stackars kille som blev dumpad i radio och han trodde det va ett skämt sen, men icke då. Men jag måste säga att det hela lät så jävla fejkat så jag hoppas, ärligt talat så hoppas jag det var bara ett rent skämt.
Kolla in den iaf!

http://nrj.se/?underpage=165.30841#2255

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0