Skål för en underbar helg!

God kväll i hettan!
Hur mår ni? :)

Jag har precis färgat håret, det blir tamefan bara rödare och rödare.. haha. Men snyggt! Och nu njuter jag av lite skugga medan jag dricker en cider och taggar inför Göteborg med Emmagumman ikväll :)
Grillplatsen inför lördag är bokad, i sista sekund.. tur jag fick den! Så nu jävla vänner, vi ses väl vid 17.00 tiden på lördag? ^^
Yeahj!
Jag tänker totalt släppa alla måsten och all stressångest över skolan och städning ikväll, för jag är på så jädra bra humör, så det kan ju bara bli bättre med världens underbaraste Emma :)

Vad ska ni hitta på ikväll?
Jag hoppas få se en eller annan majbrasa, det är ju det som är grejen med valborg, tycker jag.
Kan sakna det lite med storstan.. men hey, en utgång på en torsdag är ju aldrig fel ;)

Ha det gött nu!
Puss / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0