Regning torsdag.

Hallå!
Jag gör absolut ingenting denna regninga och trista torsdag.
Vi ska snart fara o stor handla mat, och sen ska jag ligga och mysa med Linn hela kvällen framför Grey´s Anatomy =)
Vaknade sent idag också, men det kunde jag behöva tyckte jag, sådeså!

Jag sitter och går igenom lite gamla dokument som jag skrivit och ja, vad kan man säga?
Det är märkligt det där hur man ser sina egna ord och tolkar dåtiden på ett annat sätt nu.. Jag blir lite smått irriterad över vilka felsteg och hur jag tänkte en gång i tiden, haha. Men det finns mycke vackert också, mycket som jag skrivit som kan komma till användning i framtiden, tex till min självbiografi.

Det står besök på schemat idag också, av vem eller när vet jag inte riktigt, men det återstår att se. Haha.
Det ska iaf blir lite gott käk ikväll och ett glas vin för min del, tänkte försöka ha lite kvalitetstid med mor min.
Och sen såklart väntar en helg med party och shopping, jag tänkte äntligen försöka få den där kameran köpt ;)

Jag saknar alla hemma i götet och jag längtar efter den där krog rundan Emma ;)
Vi ses snart vännerna mina!

Nu är det daxs för lite mellis här hemma! ;)
Puss / Fiie



En riktig prinsessa ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0