Påskbilder, del 2.


Emilia har fått träffa och rastat sin favorit, Biffen!

Solen stod högt och lyste varmt!

Vi hittade vårtecken, tussilago!

Isglass i vårsolen, det är vad jag kallar påsklov!

Vi grillad korv!

Emma var en mästare på att grilla. Dock saknade jag en kladdkaka, Emma :O
Jag hade en sista myskväll o kvällssolen med systrarna och älsklings hunden Harry!



Vi gjorde fula och roliga grimasare, det är kärlek det!

Vi hade en helt fantastisk kväll innan jag lämnade norrland.
Syskon kärlek på hög nivå!

Jag tog en hejdå fika med mamma på centralen i Sundsvall.

Jag lämnade ett soligt men ganska kyligt norrland
Och anlände drygt 7 timmar senare i ett kvavt och somrigt göteborg, älskade pendel så jag saknat dig!
Kollektiv trafik, woho!

Och så här galet glad var jag när jag kom hem till min lägenhet! =)

Fler bilder finns på facebook för den som är nyfiken! ;)

Nu ska jag iväg och träffa tjejerna på tjejkult och sen blir det plugg hela natten lång!
Puss o kram / Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0