Nackspärr & snygga naglar!

Godkväll vänner!
Regnet fortsätter, snön tinar och mitt tålamod tryter.. Men mitt i detta mörker finns ljus!

Idag skulle vi till Kramfors och jag skulle visa Ida stora staden som vi är så stolta att ha, haha! Men den lila stackaren hade sådan nackspärr så hon fick bestämt ligga hemma medan jag åkte iväg och blev nagel fin för en gångs skull på länge.
Jag är ju en riktig nagelbitare och har alltid varit, men nu hade mamma bokat tid hos en jätte söt kvinna som gjorde mirakel med mina naglar, helt underbart! Nu hoppas jag bara att dom håller ett tag så jag kan vänja mig och för att sedan spara ut mina egna ;)

Nu har vi ätit tjockpannkaka och snart ska jag trycka i mig lite chokladbollar, haha. Onyttigaste jag när jag är hemma. Haha.
Men sådant får man ta.. ;)
Frida, det blir stenhårt på gymmet efter påsk, right? ^^

Nu kokar te vatten och jag ska ta hand om min Ida som bara gnäller över sin smärta, haha verklig! ;)

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0