Lång nattssömna = Pigg morgon(?)

Godmorgon!
Jag har precis kommit till skolan och väntar på att lektionen skall börja, Näthandel.
Har haft en lång morgon, tagit god tid på mig och bara chillat.. Vaknade gansak tidigt, redan innan väckarklockan ringde.
Kan det beror på att jag sovit sedan 19.00 igår kväll? :O

Ja, det är sant. Jag var så förbannat trött och hade ingen ork till någonting. Så när jag kom hem slängde jag i mig en tallrik flingor och sen somnade jag. Haha, och 12 timmar senare vaknade jag piggare än någonsin!
Så nu hoppas jag att jag orkar med hela skolveckan och inte somnar lika tidigt ikväll, eftersom jag måste både plugga och träna ;)

Jag har förövrigt kommit på hur jag skapar länkar i min blogg, haha. Smarta jag ;) 
Så nu ska jag leta upp ett riktigt bra youtube klipp och länka, yeahj!

Och jag kom just på att jag totalt glömt bort topplistan. Vad är det med mig egentligen? Lovar en massa saker utan att göra dom? Fy skämms på mig ritkgit rejält! Jag får skylla på en upptagen hjärna av kärleksbekymmer, haha. Fast nej, sådan har jag ju inte.. Skolarbeta? Ja, nej. Nej.. Jag har inget att skylla på förutom min totala lathet och glömska.. Förlåt, verkligen. Men jag känner er, ni dör inte. Och gör ni det så lovar jag att stå för alla kostnader under begravningen och ska själv rista in dödsorsaken på gravstenen. " Död på grund av uteblivien topplista på Sofie´s Blogg"

Äh, skit samma. Nu ska jag vara lite effektiv på lektionen som börjar snart.
Har tydligen ett prov att göra snart? Jisses då.

Puss o Kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0