Jag vill skrika!

Hej!
Jag är på sjukt dåligt humör idag, det är inte sant vilken jävla irritation jag burit på hela dagen.. och jag vet inte varför. Gash!

Dagen har bara försvunnit ut till ingenting. Stan blev inställt för stackars Ida har fortfarande nackspärr, så istället ha vi sovit halva dagen och bara tagit en promenad halva dagen. Tråktråktråk!
Och imorn blir det ingen stan heller för då åker bruden hem och jag ska spendera dagen med prinsessan Emilia!

Men ärligt, vad är det med mig? Jag orkar inte börja vara arg och vara deprimerad här nu, det passar inte in liksom.
Men o andra sidan så vet jag att jag borde ta ut all min ilska och frustration nu när jag är hemma så jag inte bär med mig den tillbaka till skolan, för då går det käpp rätt åt helvete kan jag lova!
Nåja, imorgon åker ju Ida som sagt hem och då får jag tid till att ta hand om mig och bara mysa, för det är ju därför jag egentligen kom hem. Det har varit riktigt roligt att ha med mig Ida och det har inte varit lika ensamt nu, och jag hoppas hon haft det bra? ;) Tråkigt nog får vi skjuta på en guidad tur runt vackra nordingrå till sommaren kanske? :)

Nu funderar jag starkt på att skälla ut mamma och sen ställa mig på bryggan och bara toktoktok skrika så högt och länge jag bara kan!!
Frustration på hög nivå, inte positivt!

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0