Hur ska jag kunna åka nu?

Hej bloggen! Hur mår ni?
Äter ni nå påskgodis o njuter? Braaaa där!

Jag har haft en helt underbar lördag, jag är så glad nu.
Shoppat med syster i Birsta, mys. JAG HAR KÖPT EN KAMERA! och lite annat.
Sen blev vi ensam hemma, jag var barnvakt o det var tacos och fest här med Emilia o Linn, jag har världens goaste systrar!
Så nu ska jag sova för jag är sjukt trött. Imorgon ska vi på travet o sen får ja se om det blir en sväng till farfar eller Tina.

Jag  åker hem på tisdag så jag tänkte låta bloggen vara tills, då laddar jag inte lite bilder o annat roligt!

Ha nu en bra fortsättning på påskhelgen och njuta!
Puss o Kram / Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0