Home sweet Home!

.. jag kan inte riktigt bestämma mig. Eller jo, det är klart jag är glad att vara hemma :) Nästan lite för glad, haha. Det pirrar liksom i min kropp och jag känner mig sådär barnsligt lycklig igen.
Vi ligger och myser med syskonen framför en film och det är snart läggdags här i huset. Tidig morgon och (sen) tidig kväll.

Vi har ännu inte planerat något för morgondagen eller resterande dagar här hemma, vi tar det nog lite som det kommer. Hoppas på en dag med Tina och klätterväggen, och så ska vi nog festa till lite tror jag, dunken med hembränt står och väntar på oss ser jag. Haha.

Nej ni, nu väntar en efterlängtad natts sömn och jag ska ta och krama om lillasyster Emilia lite innan hon somnar av glädje för att ha mig hemma. =)

God natt och sköt om er!
Puss o Kram / Fiie i Norrland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0