Full fart på en söndag!

Det blev en övernattning ute i skogen hos Ida och sen en lugn start på Robinson repris i morse!
Riktigt härligt.
Igår spelade vi krocket, och detta året va det Ida som tog hem segern. Så det står lika i matcher just nu, väntar med spänning på nästa års revansch! Vi kom liksom på idag att vi borde ha det som tradition eftersom vi spelade förra året vid denna tidpunkten också ;) Haha! Vi käkade även riktigt god och gräddig mat, glass och annat gott däremellan. Spelade spel och skrattade oändligt mycket, har lite träningsvärk i både mage och käkar idag, haha!

Jag landade precis hemma och tänkte göra mig lite käk om ett tag sen städa och sen plugga. Fast jag vet iofs att jag kommer sitta här om en timme igen och skriva något onödigt bara för att slippa allt det där tråkiga. Är det inte typsikt?

En powerwalk står på schemat idag också, så jag får se om jag orkar ta mig i kragen och promenera en halvtimme innan det är söndags TV som gäller! :) Dock utan en B&J idag, jag åt tillräckligt med grädde och socker igår, så ikväll blir det fruktsallad och "sockerärter" ( varför heter det så, egentligen? ).

Topplistan kommer ikväll, och jag lovar att den har varit värd all väntan och längtan!
Så håll utkik i bloggen runt åtta tiden ikväll! :)

Nu ska jag dammsuga, jippie!
Puss och Kram /Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0