En omtalad blogg = En bra blogg?


Nu ska jag berätta någon riktig roligt för er.
Min blogg, som läses av inte allt för många personer, den är omtalad. Den ingår i polisundersökningar och tydligen har jag skrivit rent utav brottsliga saker i mina tidigare inlägg, det påstår iaf en person. Personen ifråga vet att jag aldrig skulle göra något olagligt, (jag är inte som du). Haha, är det inte bara för komiskt? Eller, borde jag blir rädd och ledsen?

Jag funderar starkt på att kontakta Katrin Zyotomierska, hon har ju koll på det här med att ha en omtalad och rent utav hatad blogg i vissa tillfällen, kanske hon kan berätta för mig hur jag nu ska överleva? Eller vänta, är det inte bara bra att ha en både älskad och hatat blogg? 
Jag tvivlar starkt på att alla Blondinbellas läsare älskar henne.
Jag har ju aldrig börjar blogga för att bli omtyckt, och inte för att bli ratad heller för den delen. Och då kan jag tycka att dumma kommentarer och saker som att personer känner sig påhoppad av något jag skrivit kan vara ganska så enormt onödigt, eller hur?

Nog om detta, det var bara en liten pik till den som nu vill ta åt sig, för som sagt, jag skulle aldrig göra något frivilligt brottsligt eller nämna en person vid namn för att få denna att må dåligt, nej sådan blogg har inte jag.

Tjingeling alla snygga!
/ Fiie


Kommentarer
Anna

Haha, du är för härlig! ^^, Gillar din blogg! :)

2009-04-19 @ 15:47:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0