Borta bra, men Hemma bäst!

Äntligen! Jag är helt slut, på ett bra sätt.
Jag klarade mig ifrån åksjukan och lyckades få till lite med pluggandet.
Jag kom hem och slängde mig i soffan med en kopp té och njöt av andra avenyn, min soffa, min tv!
Nu är jag ny badad, lagt en ansiktsmask och jag känner mig fräsch och pigg igen! Härligt.

Jag säger då de, borta bra men hemma bäst, och det här är mitt hem nu. I kungsbacka, i min lägenhet, här hemma. Jag vet inte hur jag ska kunna flytta härifrån efter skolan, det kommer svida i mitt hjärta, verkligen.
Familjen och den lilla byn hemma i norr kommer ju alltid vara hemma, men det är en viss känsla av att ha sitt eget.

När jag klev av tåget i Göteborg var klockan strax efter sju, och jag var helt säker på att jag hamnat på någon somrig semesterort, för jädrar vilken värme, vilken känsla och vilken doft av sommar.
Jag som tyckte vi hade det varmt i Norrland. Nu hoppas jag att jag möts av härliga solstrålar imorgon så jag kan sitta på balkongen och plugga inför provet på torsdag! :)

Bilderna ska jag lägga in ifrån kameran också, men jag kan visst bara ha ett USB uttag igång så jag får koppla från internet när jag ska lägga in dom. Imorgon någon gång kommer alla härliga bilder!

Nu när jag är back in town och jag verkligen känner hur energin bara pirrar i min kropp så hoppas jag att jag kan se framemot 2 månader av lycka och framsteg, och med min underbara ägodel kamerna ska jag ta så mycket mat-bilder och annat skojjsigt. Bloggen kommer verkligen göra framsteg nu, det känner jag på mig =)

Nej ni, det var det inlägget i ord det, imorgon blir det bilder.
Säger god natt och hoppas ni underbara människor får sova gott!

Puss o Kram / Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0